Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 29 de maig del 2012

Volta a Peu de Pedreguer: 26 - maig - 2012

L’arribada al poble és fàcil, i el pàrquing està molt ben indicat. Es pot començar a aparcar a l’avinguda Constitució, i si eixe està ple, hi pots anar al polígon al final d’este carrer i a la dreta, on hi ha el lloc suficient per a tots els cotxes que van.
El mapa de la carrera, aproximadament, és el següent:
Km 0-1: És tot de baixada, i no comporta cap problema córrer per allí; si de cas, la rotonda que hi ha i que podria provocar alguna entropessada, però és molt difícil que això ocórrega.
Km 1-2: Només passes al camí a la dreta et trobes amb un quilòmetre totalment pla que transcorre al costat d’una carretera a ple sol.
Km 2-3,7: És tota l’estona de pujades de poca pendent amb algun descans.
Km 3,7-4,6: Després de girar a la dreta a la rodona, recorrem 700 metres de pla en direcció a l’eixida, i a continuació hi ha una pendent d’uns 200 metres.
Km 4,6-5: És una mescla de carrers estrets de baixada, pujada, baixada, pujada.
Km 5-6,3: És una baixada llarga i de bona pendent, fins que tornes a trobar la carretera, on fas uns 300 metres de pujada però de poca pendent, i quan arribes al cantó pròxim a meta (on es posa molt de públic i la banda de música animant), gires a l’esquerra (i et donaran l’aigua) i tornes a fer la baixada llarga del principi.

Km 6,3-7,3: Només passes al camí a la dreta et trobes amb un quilòmetre totalment pla que transcorre al costat d’una carretera a ple sol, igual que entre l’1 i el 2.
Km 7,5-9,2: En este cas, en lloc de girar a la dreta, ara vas a l’esquerra, on trobes una pujada, més o menys al km 8 hi ha una baixada, i tornes a pujar fins que arribes a la carretera i immediatament ja saps on estàs i el camí que queda per fer.
Km 9,2-10 (final): Després de girar a la dreta a la rodona, recorrem 700 metres de pla en direcció a la meta, és el mateix que allò corregut entre el 3,5 i el 4,5, i a continuació hi ha una recta de meta amb una pendent d’uns 100 metres, menys que abans. I, de nou, ple de públic i la banda de música animant.

SPORTS ACTIVE
El regal de la carrera en esta ocasió ha estat bé, tot i que esta sempre havia estat la cursa amb millors regals del Circuit de La Marina, i enguany ha estat només un poc per damunt de la majoria. Una botella d’aigua, una barreta energètica, un got de beguda isotònica d’una marca blanca, i una samarreta verda pistatxo (exactament el mateix model de tots els anys, però que canvia el color), que almenys és l’única diferent de totes les carreres del Circuit que he corregut enguany.
SERVIDA AMB GOTS
7) PAISATGE I VISTES: Poc a veure, és molt de córrer entre cases o entre camps
8) SERVEIS ADDICIONALS: Dutxes del poliesportiu a un quilòmetre i mig
9) CONSULTA CLASSIFICACIÓ: Molt bona, separades per cursa feta, club, categoria
10) FOTOS INTERNET: Excel·lents – CALYGAT, VICENT ESTEVE DE L’ESPENTA D’OLIVA, JOAQUÍN SOLER